رستوران های خوب کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران میرمهنا کیش

 

معرفی:رستوران میرمهنا یکی از رستوران های معروف جزیره زیبای کیش میباشد.این رستوران با موقعیت جغرافیایی خوب اش با دریا فاصله کمی دارد به طوریکه مسافران عزیز  تور کیش بعد از صرف یک غذای فوق العاده میتوانند در سواحل دریایی نیلگون خلیج فارس لحطات خوبی را سپری کنند.رستوران میرمهنا دارای آشپز ها و سرآشپز ها میباشد که  بهترین غذا ها را با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میکند.این رستوران زیبا دارای موسیقی زنده میباشد تا مسافران و کیشوندان عزیز در زمان صرف غذا بتوانند از تمام  لحظات خود به خوبی استفاده کنند و لذت ببرند.پرسنل و کارکنان خوش برخورد بهترین خدمات را در اختیار مسافران عزیز تور کیش مرداد 98 قرار میدهد.

 

رستوران میرمهنا کیش

 

منو رستوران:رستوران میرمهنا دارای منو غذایی از انواع غذا های ایرانی و فرنگی ،سالاد ها و دسرها میباشد و مسافران عزیز تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه  خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

 

ساعت کاری:رستوران میرمهنا هر روز از ساعت ۷ صبح الی ۴ بعدازظهر و از ساعت 20:30 الی 12:30 بامداد آماده خدمت رسانی از کیشوندان و مسافران تور کیش میباشد.

 

رستوران میرمهنا کیش

 

آدرس رستوران میرمهنای کیش : خیابان فردوسی – خیابان پروین اعتصامی -روبروی هتل آبادگران

 

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سقر کردید برای صرف غذا حتما به این رستوران سر بزنید و از غذا های خوب و با کیفیت آن امتحان کنید.

 

رستوران میرمهنا کیش


رستوران کوه سنگی کیش

معرفی:رستوران کوه سنگی همانطور که از اسمش پیداس دارای نماهای سنگی میباشد که علاوه بر زیبا و خاص بودنش این حس را به شما مسافران تور کیش شهریور 98 القا میکند انگار که میخواهید در قلب یک کوه غذا خود را میل کنید.این رستوران یکی از آن رستوران های جزیر زیبای کیش میباشد در طول سفرتان حتما باید یک بار به این رستوران رفته و از غذا  های لذیذ آن میل کنید.این رستوران دارای 2 فضای باز و بسته میباشد که کیشوندان و مسافران عزیز به دلخواه میتوانند انتخاب کنند غذای خود را در کجای این رستوران سنگی  میل کنند.فضای باز رستوران از تخت ها سنتی تشکیل شده است که در لابه لای سخره های سنگی و گیاهان واقع شده اند و اما فضای بسته رستوران همانند غار میماند.

رستوران کوه سنگی کیش

منو رستوران:مسافران عزیز در رستوران کوه سنگی میتوانند از بهترین غذا ها که شامل دیزی، انواع کباب، ماهی، میرزا قاسمی و کشک بادمجان میباشد سفارش دهند و  نوش جان کنند.کیفیت غذا های این رستوران واقعا عالی میباشد و با یک بار امتحان کردن حتما طرفدار این رستوران با غذا های خوشمزه اش میشوید.

رستوران کوه سنگی کیش

ساعت کاری:رستوران کوه سنگی همه روزه از ساعت دوازده ظهر الی یک بامداد آماده پذیرایی از کیشوندان و مسافران تور کیش میباشد.

موقعیت مکانی:این رستوران در کنار بازار پردیس و همچنین هتل آرا، هتل سارا و هتل پانیذ قرار گرفته است.

رستوران کوه سنگی کیش


رستوران فودکورت کیش

معرفی رستوران:رستوران فودکورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد که مسافران تور کیش بعد از خرید میتوانند در این رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و با خوردن غذا های خوب این رستوران خستگی از بدن خود دور کنند.این رستوران با ارائه بهترین غذا ها و همچنین با قیمت مقرون به صرفه از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این رستوران هم فضای باز دارد و هم فضای پوشیده که مسافران عزیز در هر جایی از این رستوران که راحت باشند میتوانند غذای خود را از روی منو سفارش داده و لذت یک غذای خوب را در اینجا تجربه کنند.

منو رستوران:غذا های چینی،غذا های سنتی،مکزیکی،هندی،ایرانی،پاستای آلفردو،غذا های ایتالیایی،برگر،غذای دریایی،سوخاری،انواع سالاد،در این رستوران بوفه صبحانه نیز سرو میشود.

پیشنهاد ما:این رستوران با چیدمان زیبای میز و صندلی و دارا بودن دو فضا برای مسافان تور کیش و از همه مهم تر ارائه بهترین غذا ها تا به امروز مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.اگر به دنبال رستورانی هستین با قیمت مناسب ما این رستوران را به شما پیشنهاد میکنیم.

ساعت کاری:ساعت ناهار از 12:30 تا 15:00 و ساعت شام از 19:30 تا 24:00

موقعیت جغرافیایی:کیش،خیابان وصال ، طبقه فوقانی مرکز خرید دامون


رستوران سرزمین داغ کیش

معرفی رستوران :  سرزمین غذا یکی دیگر از فست فودهای بی شماری است که در سراسر جزیره کیش وجود دارد. همان طور که از نام این رستوران پیدا است منو پر و پیمانی انتظار شما را می کشد و به سرزمینی از غذاهای خوش طعم وارد می شوید. محیط این رستوران بزرگ تر از رستوران ها هم جوار خود در رستوران مروارید است و دارای 80 نفر ظرفیت می باشد. دکور از رنگ های نارنجی، سبز و سفید تشکیل شده است تا محیط شادی را برای مشتریان خود فراهم کند. در این رستوران برای گروه های بزرگ نیز چاره ای اندیشیده شده است و میزها قابلیت تبدیل تا 12 نفره را دارند. مدیریت این رستوران بر عهده خانم طاهری می باشد. 

رستوران سرزمین داغ کیش

منو رستوران: در منو این رستوران بخش های برگر، ساندویچ، پیتزا، هات داگ، غذاهای پرسی، پیش غذا و نوشیدنی وجود دارد که هر بخش نیز دارای تنوع بسیار بالایی است و حداقل ده آیتم در آن وجود دارد. غذاهای پرسی نیز شامل غذاهایی مانند ماهی کبابی ، کباب ترکی ، فیله استریپس و فیله گوشت می شود که در میان مسافران تور کیش طرفداران بسیاری دارد. 

پیشنهاد ما : تنوع بسیار بالای این منو هر ذائقه ای را راضی نگه می دارد. قیمت های غذاها نیز متوسط رو به بالا هستند. 

رستوران سرزمین داغ کیش

ساعت کاری رستوران : 11 تا 23 برای سرو ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش، بلوار مروارید، ایوان مروارید، پلاک 323 ، فست فود سرزمین داغ کیش

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش،رزرو رستوران های کیش،معروف ترین رستوران های کیش،رستوران های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: